Eilen sain tehtyä villatakin toisen etukappaleen kokeiluversiota sen verran, että totesin siinä olevan liikaa silmukoita. Vertailukohtana käytin vanhaa Jussi-langasta tehtyä villatakkia.

27037.jpg

Tänään sain päätettyä, että en tee sivusaumoja ja samalla sain laskettua silmukkamäärän. Hyvä minä. Nyt vaan pitää ootella, että langat kuivuvat saunassa ja saan ne keriä sisältäpäin purkautuviksi keriksi. Sen taidon opettelin tänään. Neuloin myös mallitilkun pelkkää sileää jo kuivuneesta langasta. Samalla katoin Spiderman 2:n (blaah) ja neuloin jutun, jonka esittelen myöhemmin ellei siitä tule ihan sutta.

Niin ja kävin minä aamulla töissäki, mutta sielä oli aika hiljasta. Pojat esitti mulle kolikonkadotustaikatempun. Ei ollu kovin häävi, jos rehellisiä ollaan. Heti arvasin mikä siinä oli jujuna. Tänään pitää pohtia viittinkö mennä huomena käymään töissä ollenkaan. Bussissaki on niin unettavaa ku on vaan muutama matkustaja (täyspäiset opiskelijat on vielä lomalla), niin voi käydä aamulla niin, että tuijottelen ikkunasta ulos ja ajelen jonnekki Kuivasjärvelle vahingossa ku ei kukaan paina nappia yliopiston kohdalla.

Ja bussiyhtiöille tiedoksi, että olisin valmis maksamaan muutaman euron siitä huvista, että minua ajelutettas Oulun lähiöissä. Olis ihan mielenkiintosta ajella vaikka Maikkulassa, Höyhtyällä ja Kaukovainiolla. Sitten jos joskus tulee semmosiin paikkoihin asiaa, niin olisivat jo ennestään tuttuja. Ja haluan ajelutusta nimenomaan bussissa. Henkilöautot on liian matalia. Ei näe kyylätä mitään.
Mikä mahtava liikeidea. Kiertoajelua paikallisille asukeille.
Mulla on selvästikin liikaa vapaa-aikaa.