Rambosukat on valmiit! Ja ne on ihan hirveet. Onneksi ei tartte niitä ite pitää. :)

20734.jpg

Valokuvaus tähän vuodenaikaan on varsin kinkkistä. Salamalla tulee kamalia valopläjäyksiä ja ilman salamaa saa aikaan pelkkää harmaata.

Stitch'n Bitchiä olen jonkin verran lukenut. Joidenkin suomennosten lisäksi ihmetystä herätti myös nurjan silmukan neulominen. Minä teen sen kyllä ihan eri lailla, ellen väärin kuvia kattonu. Samapa se miten sen tekee, jos lopputulos on kuitenkin sama.

Osallistuin äsken Kultainen kudinpuikko-äänestykseen enkä edes äänestänyt omaa blogiani. Hyvä minä. Vielä on mahdollisuuksia kehittyä yhteiskuntakelpoiseksi yksilöksi.

Tänään sain valmiiksi myös Javalla (yöks) tehtävän harjoitustyön. Kierosti alkoi tuo ohjelmointi taas kiehtoa, mutta pitää yrittää hillitä. Ajaudun vielä Pepsi-pakastepizza-nörtiksi ja menetän viimeisenki kosketuksen oikeaan elämään. Tämän lisäksi olen kouluttanut Yahoon nettiradiota soittamaan vain hyvää musiikkia. Välillä tosin tukanheilutuksen keskeyttää Cher, Genesis tai Phil Collins (phyi), mutta olen muutaman erehdyksen jälkeen oppinut kieltämään niitten soittamisen. Kieltämättä kätevä tuommonen oma radioasema, jolta tulee vaan kivaa musiikkia (ja välillä joku diipadaapaa-mainos). Ainoa huono puoli on, että se toimii vaan IE-selaimella. Sitä en suostu kotioloissa käyttämään, joten kuuntelu tapahtuu työolosuhteissa. Sielä on vähän korkeampitasoiset palomuurit ja virusturvat, niin uskaltaa.

Ja viruksista puheenollen, tämä on pelottavaa. Kyllä mietin seittemään kertaan ennenku menen Sony BMG:n levyjä ostelemaan. Ja jos sellasta erehdyn tekemään, niin tietokoneella en niitä kuuntele. Ja muutenkin tuo levyjen ostaminen uuden tekijänoikeuslain jälkeen ei kiinnosta. Ehkä minun painajainen vielä jonain päivänä toteutuu ja mitään ei voi tehdä tai ostaa ilman, että siitä menis tietoa eteenpäin. Toistaiseksi esimerkiksi Novita ei ainakaan tiedä mitä minä niiden langoista askartelen. *pälyilee ympärilleen*