Katoin just Conan O'Brienia, ja siinä oli haastateltavana joku naisihminen, joka seurustelee jonku Jason Lewisin kans, joka neuloo. Nimi ei sano mulle mitään, mutta heti ku alettiin puhua Sinkkuelämästä, niin päässä kuulu blingblingbling ja oli pakko lähtiä guuglettamaan. Ja kyllä. Tämä mies neuloo!
Vois tulla meillekki neulomaan. Mulla on lankaa. Ostin nämä tänään:

19265.jpg

Jason vois neuloa näistä ne isukin tossut.
Ja minä voisin tehdä näistä seuraavista itelleni raitasukat.

19267.jpg

Rambosukista tulee hivenen isot mulle, joten ne saa jonkun toisen omistajan. Ajattelin ensin Novitan Nallesta tehdä raitasukat, mutta värikartta siinä langassa on suorastaan onneton, joten ostin naapurin lankakaupasta vähän parempia värejä. Vielä pitäis päättää raitojen järjestys ja silmukoiden määrä alotuksessa. Jos jollakulla sattuu olemaan pitkävartisen sukan ohjetta tuommoselle n. kolmosen puikoilla neulottavalle langalle, niin otan mielelläni vastaan.

Olen tässä syöny puolikkaan pussillisen Pirkan suklaarakeita. Oksettaa ja taitaa tulla sokerihumala. Menenki sohvalle silittelemään uusia lankoja klonkkutyyliin (korvatkaa jänis lankakerällä). Tukkaki on yhtä hyvin. *My Precious*