Nimittäin tuo kaulahuivi. Lankaa jäi vielä pieni nyssykkä, koska ei huvittanut neuloa enempää. Eiköhän pari metriä ole kuitenkin ihan hyvä kaulahuivin mitta. Ja se toki sinkuu jos on tarvetta. Ja koska olen tavannut ihmisen, joka ei tiennyt mitä tarkoittaa "sinkua", niin muita vastaavanlaisia henkilöitä silmällä pitäen voin kertoa, että se on synonyymi sanalle "venyä".

19075.jpg

Olen tehnyt elämäni ensimmäisen huovutuskokeilun (fanfaareja). Fritidsgarnista askartelinpaskartelin tossut, laitoin pesukoneeseen ja ulos koneesta tuli yllättäen tossut. Odotin jotain möykkyä, löysää lärpäkettä tai minikokoisia tossuja. Nämä menee äiskälle joululahjaksi, vaikka haluaisin niitä kyllä ite pitää.

19074.jpg

Lähipäivinä käyn ostamassa lisää Fritidsgarnia ja teen iskälle samanlaiset. Toki isommat ja miehekkäämmän väriset ettei isukin tartte olla vaivautuneen näkösenä jouluaattona. Äiti kuitenki sille tyrkyttää tossuja jalkaan koko joulun ajan, ku on kerta semmoset saanu lahjaksi. Minusta kyllä vähän tuntuu, että isä ei ole tossumiehiä.

Tänään työhuoneeseen oli majoittunu peruspoppoon lisäksi joku jamppa Itävallasta. Oli kuulemma tullu tekemään jotain mittauksia meidän laitteilla. Vaikutti olevan ihan täpinöissään.
Minä puolestani yllätyin iloisesti, ku huomasin, että se Roni oli potkittu pois idolssista.
/*Avautuminen alkaa*/
Se oli minun inhokki neljän muun jäljellä olevan lisäksi (mulla on yks suosikki). Olen aika armoton näissä asioissa. ;) Jos ei äänessä ja olemuksessa ole särmää, niin ulos vaan. Muutenki aika turha koko ohjelma. Parasta antia on ne alkukarsinnat, joissa näytetään niitä huonoja laulajia. Myötähäpeän tunne on valtava.
/*Avautuminen loppuu*/