Tällä viikolla olen tehnyt oman tentissä istumisen ennätyksen. Tiistaina kävin uusimassa digitaalitekniikan tentin ja oli niin kivoja tehtäviä, että meni hurjat 2,5 tuntia. Kieroa uhrata noin kauan tentille, joka on jo läpi. Tänään oikiasti jännitti tietämystekniikan tentti, koska se sattui olemaan viiminen koko kurssista ikinä, kiitos tutkintouudistuksen. Proffa on kaikenlisäksi ketku, eikä koskaan laita tentteihin samoja kysymyksiä, joten oli pakko osata jotain eikä vain turvautua vanhojen tenttien tärppeihin. Lukeminen tähän tenttiin piti aloittaa kuukausi sitten, puikot ja langat kuitenki siirsivät aloittamista viime maanantaihin. Siitä huolimatta osasin! Jee, hyvä minä. Tämän yllättävän älykkyyskohtauksen kunniaksi aion ostaa tänään jotain hyvää jäätelöä ja pehmittää pään töllöttimen parissa.

Tällä viikolla olen myös uskaltautunut kysymään pomolta diplomityöpaikkaa. Kuulemma tammikuussa tiedetään paremmin projektien rahotuksesta, joten pitää sillon palata asiaan.
Tämän lisäksi olen aloittanut sukkien teon:

18581.jpg

Olen sitä mieltä, että niistä ei tule kovin hienoja. Vähän semmoset rambo-henkiset. Mutta kun tuota lankaa sattui olemaan eniten, niin minkäs teet.

Huivi on edennyt jonkin verran:

18582.jpg

Aion tehdä siitä pitkän, että voin kieputtaa sitä kaulan ympäri.

Olen käynyt tällä viikolla joka päivä töissä, vaikka siellä ei ole mitään tekemistä. Olen alkanu epäilemään, että pomo ei muista irtisanoa minua (töitten piti loppua jo elokuussa) tai sitten se ei raski, koska minähän voin naisihmisenä vaikka alkaa itkemään (ääää, missä minä sitten pidän tavaroita, ku ei ole työhuonetta, ääää). Otan vain mallia alakerran Irma-Anterosta. Se on kova napero parkumaan. Voi olla toki niinkin, että minua pidetään siellä siltä varalta, että jotain hommaa ilmaantuu. Samapa se mulle. Tuntuu vaan hölmöltä mennä työpaikalle, kun muut siellä työskentelee ja minä vaan käytän sitä tavarasäilönä.

Olen myös ehtinyt soitella kitaraa. On kyllä masentavaa huomata, että kun ei aktiivisesti soita joka viikko, niin sormet on ihan tönkköinä. Ennen osasin soittaa joitakin Opethin biisien alkuja (muisti on lyhyt, joten en muista loppuja) ihan kivasti, mutta nyt ne kuulostaa vaan pahalta. Metallican Master of Puppetski kuulosti aika kamalalta, vaikka sitä on ennen ollu kiva soittaa juuri siksi, että kuulostaa hyvältä.Ehkä se tästä, ku vähän harjottelee.

Mitähän jäätelöä minä ostaisin...